poniedziałek, 15 lutego 2016

najciekawsze

ogromnie podoba mi się to przekonanie że codzienność jest najciekawsza, tylko warto być uważnym a robienie zdjęć szczególnie uwrażliwia na to co jest wokół a czego zapopędzeni tak ja na przykład nasz ukochany były Prezydent podczas robienia kariery społecznej , życie nam umyka, wszyscy wielcy artyści czerpali inspirację z obserwacji społeczeństwa wokół,ja jako dziennikarz miałam z tym kłopot bo mój mistrz Ryszard Kapusciński , który też w koncu chodził samotnie swoimi scieżkami, uważał ze należy szukać sytuacji wyjątkowych , a ja uważam tak jak Chris że uważność jest ważniejsza niż miejsce geograficzne, ja rozmawiąjąc ze ''zwykłymi ludżmi '' ,ogromnie podoba mi się to przekonanie że codzienność jest najciekawsza, tylko warto być uważnym a robienie zdjęć szczególnie uwrażliwia na to co jest wokół a czego zapopędzeni tak ja na przykład nasz ukochany były Prezydent podczas robienia kariery społecznej , życie nam umyka, wszyscy wielcy artyści czerpali inspirację z obserwacji społeczeństwa wokół,ja jako dziennikarz miałam z tym kłopot bo mój mistrz tak podoba mi się odwaga Chrisa bo powszechne przekonanie jest inne , takie mianowicie że codzienność jest nudna i monotonna escape room gdańsk , ja swoje credo wyłożyłam dalej , tak na prawdę uważam Chrisa za bratnią duszę a Wałęsę uważam za postać tragikomiczną , osobę która przecenia własna wagę i rolę w historii ,była ona niebagatelna ale inna niż Jemu się wydawało że miał , jest symbolem pustym w środku a faktycznymi twórcami fenomenu Solidarności ,  , byli Jan Paweł II , Bronisław Gieremek oraz wielka narodowa trauma jaką była II wojna światowa a w szczególności Powstanie Warszawskie w którym oddalismy w niepotrzebnej ofierze 800 000 Warszawiaków a wśród Nich elitę narodu , najlepszych , ten głeboki uraz powstrzymał Polaków tak skłonnych do od zbrojnych krwawych wystąpień i zaowocował niezwykłym pokojowym ruchem jakim była Solidarność , nie chcę dosadnie powiedzieć jak widzę tu rolę Wałesy ale jest to wyobrażenie bardzo plastyczne , który też w koncu chodził samotnie swoimi scieżkami, uważał ze należy szukać sytuacji wyjątkowych , a ja uważam tak jak Chris że uważność jest ważniejsza niż miejsce geograficzne, ja rozmawiąjąc ze ''zwykłymi ludżmi '' ,okazuje się że większość ludzi , których spotykam nie ma z kim porozmawiać o swoich problemach , żyjemy najcześciej obok siebie a nie razem /dowiaduje się pasjonujących rzeczy i uważam ze kazdy człowiek , szczególnie starszy , przypadkowo spotkany na ulicy wart jestnajlepszego pióra i ksiażki o Nim i z prawdopodobieństwem do 90 % ta ksiązka będzie lepsza niż najlepszy kryminał pani Agaty Christie okazuje się że większość ludzi , których spotykam nie ma z kim porozmawiać o swoich problemach , żyjemy najcześciej obok siebie a nie razem /dowiaduje się pasjonujących rzeczy i uważam ze kazdy człowiek , szczególnie starszy , przypadkowo spotkany na ulicy wart jestnajlepszego pióra i ksiażki o Nim i z prawdopodobieństwem do 90 % ta ksiązka będzie lepsza niż najlepszy kryminał pani Agaty Christie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz