niedziela, 3 listopada 2019

wynajem

Tak, jak nie może pani przed swoim domem postawić radaru ani wystawiać mandatów kierowcom naruszającym zasady ruchu drogowego, tak samo nie wolno na własną rękę usuwać lokatorów z mieszkania. Nieważne, że ma pani w ręku wyrok sądu - mówi rzecznik prasowy poznańskiej Izby Komorniczej.Sprawy ciagna sie latami a nie miesiacami -to kłamstwo , a właściciel musi latami opłacać oszustom mieszkanie i rachunki i nie moze odzyskac SWOJEJ wlasnosci - to jest chory kraj dla leserow i oszustow. mam najem okazjonalny, umowa u notariusza. Lokator uciekł, nie wypowiedział, nie oddal kluczy. Nie mogę wejść do mieszkania, zakończyć najmu.  Skoro sąd nakazał eksmisję z lokalem zastępczym,a gmina nie ma lokalu,pozywam gminę ,która płaci czynsz za eksmitowanego.Tak miałem w 2015 r,i w ciągu 6 miesięcy gmina znalazła lokal. chore prawo to i chora sprawiedliwość. Ja wybudowałem dom wspomagając się kredytem. Muszę go spłacać bo w przeciwnym wypadku stracę dom. Muszę płacić rachunki bo w przeciwnym wypadku odetną mi prąd. A tu darmozjad włazi mi na metraż i już jest panem, którego ruszyć nie wolno bo święta krowa i już. To prawo jest chore. Czy elektrownia, gazownia i inni dostarczają w imię humanitaryzmu swoich mediów? Na pewno nie. Dlaczego zatem traktuje się właściciela mieszkania jak sponsora wbrew jego woli?Powinna być w każdym mieście jednostka do natychmiastowego wyprowadzania lokatorów którzy nie płacą . Zgłaszasz , przejeżdżają , wywalają , obciążają kosztami , koniec. 500+ wynajmuja nie płacą robią syf kradną wifi i każdy ma się litować wiem bo miałem takich sąsiadów dziadostwo a Tatuś tylko po piwo latał ale nie to właścicel zły bo chce dostać to co mu się należy.dlatego mieszkanie ktore mam dla corki oplacam sama a nie wynajmuje. Bo mogloby sie okazac ze za chwile bede miala kupe dlugow i dzikich lokatorow na glowie, zdemolowane mieszkanie i na dodatek nic nie bede mogla z tym zrobic. Poczekam ujeszcze te 5-6 lat i niech idzie na swoje

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz